تکه های سود سوزآور برای صنعت صابون

سود سوزآور برای صنعت صابون

تکه های سود سوزآور برای صنعت صابون

تکه های سود سوزآور برای صنعت صابون

سود سوزآور به یک عنصر رایج در تولید بسیاری از اقلام روزمره تبدیل شده است. که معمولاً به عنوان لیمو شناخته می شود، قرن ها برای ساخت صابون مورد استفاده قرار می گرفته است و توانایی آن در حل کردن چربی آن را به یک ماده معمولی در پاک کننده های اجاق گاز و محصولاتی که برای باز کردن انسداد فاضلاب استفاده می شود تبدیل کرده است.

کاستیک پرک سودا
کاستیک سودا چیست؟

سود سوزآور چیست؟

سود سوزآور ترکیب شیمیایی سدیم هیدروکسید (NaOH) است. این ترکیب یک قلیایی است – نوعی باز که می تواند اسیدها را خنثی کند و در آب محلول است. امروزه سود سوزآور را می توان به شکل گلوله، پولک، پودر، محلول و غیره تولید کرد.

سود سوزآور برای چه مواردی استفاده می شود؟

سود سوزآور (همچنین به عنوان هیدروکسید سدیم، لیمو یا نائو شناخته می شود) یک محصول جامد سفید و مروارید با فرمول “NaOH” است. این یک محصول پایه و قلیایی بسیار سوزاننده است و در صورت تماس با پوست باعث سوختگی شدید می شود. این یک محصول همه کاره است که در فرآیندهای مختلف یافت می شود.

موارد مصرف هیدروکسید سدیم

سود سوزآور یا هیدروکسید سدیم کاربردهای مختلفی مانند رفع انسداد زهکشی ها و ساخت صابون دارد. کاربردهای اصلی سود سوزآور عبارتند از: استفاده به عنوان پاک کننده لوله تخلیه، باز کردن انسداد زهکشی ها، حذف چربی تجمع یافته از اجاق ها، استفاده در ساخت صابون و مواد شوینده. این یک محصول همه کاره برای داشتن در خانه است زیرا کاربردهای زیادی دارد.

این مطلب را هم بخوانید
جایگزین های سود پرک

هیدروکسید سدیم و کلر با هم برای تولید سفید کننده کلر تولید می شوند. دلیل اینکه پاک کننده های فاضلاب حاوی هیدروکسید سدیم هستند این است که دریچه ها و گریس هایی را که لوله ها را مسدود می کنند به صابون تبدیل می کند و سپس در آب حل می شود. آن را به یک پاک کننده فاضلاب بسیار موثر تبدیل می کند.

سود سوزآور در صنعت صابون سازی معمولا برای ساخت صابون های جامد استفاده می شود. بسیاری از افراد اکنون صابون های خود را با استفاده از سود سوزآور می سازند.

خطرات سدیم هیدروکسید

کاستیک سودا باید با احتیاط زیاد مورد استفاده قرار گیرد. این محصول برای پوست خورنده است و در طول زمان می تواند باعث آسیب شود. همیشه هنگام استفاده از سود سوزآور مراقب باشید. اگر به مشاوره نیاز دارید خوشحال می شویم کمک کنیم.

سود سوزآور کم قیمت از صنعت چین

تکه های سفید/مروارید یا جامد با خاصیت خورندگی قوی، به راحتی در آب حل می شود، محلول قلیایی و آزادسازی گرما ارائه می دهد، در هنگام قرار گرفتن در معرض هوا رقیق می شود.

کاربرد سود سوزآور
خواص سود سوزآور

خواص سود سوزآور

1. نام: سود کاستیک/فلیک هیدروکسید سدیم/جامد/مروارید

2. ظاهر: پوسته های سفید، جامد، مروارید.

3. استفاده: مواد شوینده، صابون سازی، پارچه و کاغذ و غیره

کاربردهای سود سوزآور

1. به عنوان ماده خام در ساخت صابون، مواد شوینده، منسوجات و کاغذ استفاده می شود.

2. در نرم کردن و تصفیه آب، گل حفاری در میدان نفتی، پالایش محصولات نفتی، در بهداشت، محصولات بهداشتی.

3. در صنایع غذایی و دارویی به عنوان تنظیم کننده اسیدیته، قلیایی، رنگدانه اشباع استفاده می شود.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با خواص و کاربردهای سود سوزآور

بسته بندی و حمل و نقل سود سوزآور

بسته بندی استاندارد کیسه PP بافته شده 25 کیلوگرمی با آستر پلی اتیلن است. همچنین بسته بندی را به عنوان نیاز مشتری بپذیرید. برای مقادیر زیاد، هوا یا دریا هر دو به صورت سفارشی در دسترس هستند.

تکه های سود سوزآور برای صنعت صابون شوینده

همه محصولات ما با رویه های دقیق در شرکت پرک بندر امام تولید می شوند. با تجهیزات تست پیشرفته در آزمایشگاه ما، همه محموله ها قبل از تحویل به دقت آزمایش می شوند تا از ثبات کیفیت اطمینان حاصل شود. استاندارد کیفیت برای هر مشتری ایجاد می شود. تمام نمونه ها و لات های حمل و نقل با جزئیات ثبت شده اند و قابل ردیابی هستند.

طی سال‌ها توسعه، شرکت ما به یک شرکت در مقیاس بزرگ با قابلیت‌های تحقیق، تولید، مونتاژ و بازاریابی تبدیل شده است. محصولات ما با تضمین عرضه پایدار و به موقع، کیفیت معتبر و خدمات صادقانه، فروش خوبی در بازارهای داخلی و خارجی دارند.

هدف ما ارائه محصولات با کیفیت بالا، رقابتی ترین قیمت، کوتاه ترین زمان تحویل و خدمات بی نظیر به مشتریان است. ما اصول مدیریتی کیفیت برتر و خدمات بهتر را دنبال می کنیم و صمیمانه موفقیت را ایجاد کرده و با همه مشتریان به اشتراک خواهیم گذاشت.

خرید سود سوزآور
سود سوزآور در صنعت چین

 زمان تحویل شما چقدر است؟

A: معمولا ما حمل و نقل را ظرف 1 هفته پس از دریافت پیش پرداخت ترتیب می دهیم.

چه مدارکی ارائه می دهید؟

پاسخ: معمولاً ما فاکتورهای تجاری، لیست بسته بندی، صورتحساب بارگیری، COA، گواهی مبدا را ارائه می دهیم، لطفاً اگر بازارهای شما نیازهای خاصی دارند به ما اطلاع دهید.

این مطلب را هم بخوانید
سود پرک یا سود جامد چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× کارشناس فروش