خاصیت چربی زدایی و جرم گیری سود پرک

جرم گیری سود پرک

خاصیت چربی زدایی و جرم گیری سود پرک

خاصیت چربی زدایی و جرم گیری سود پرک

سود سوزآور (سدیم هیدروکسید) یک عامل عمومی برای مصارف خانگی و صنعتی است. خاصیت حل کنندگی، ضدعفونی کنندگی و چربی زدایی دارد. سود سوزآور یک عامل بسیار خورنده است. می تواند باعث سوختگی شدید شود. قوانین استفاده ایمن از سود سوزآور: آن را دور از کودکان نگهداری کنید و از تماس با چشم و پوست خودداری کنید. هنگام تهیه داروهای مبتنی بر سود سوزآور، از دستکش لاستیکی و محافظ صورت استفاده کنید تا از استنشاق گرد و غبار جلوگیری شود. پوست یا اگر سود سوزآور وارد مری شده است، آن را با آب فراوان بشویید و سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

هیدروکسید سدیم یک پایه و قلیایی بسیار سوزاننده است که پروتئین ها را در دمای معمولی محیط تجزیه می کند و ممکن است باعث سوختگی شدید شیمیایی شود. در آب بسیار محلول است و به راحتی رطوبت و دی اکسید کربن هوا را جذب می کند.

سود سوزآور
خاصیت چربی زدایی توسط سودسوزآور

موارد استفاده و فواید سود سوزآور

علاوه بر کاغذ و آلومینیوم، از هیدروکسید سدیم در تولید صابون، مواد شوینده، زهکش های تجاری و پاک کننده های فر استفاده می شود.

سود سوزآور یک درمان عالی برای رفع گرفتگی مجرای فاضلاب خانه ما است. با مسدود شدن مجرای فاضلاب در سینک یا حمام عالی عمل می کند. لطفاً به یاد داشته باشید که تمام اقدامات ایمنی را رعایت کنید زیرا سود سوزآور یک محصول خورنده و خطرناک است. هنگام استفاده از سود سوزآور، همیشه از گوگل و دستکش ایمنی مناسب استفاده کنید. در زیر می توانید ویدیویی را مشاهده کنید که توسط یکی از مشتریان ما ارسال شده است. در این ویدیو عملکرد عملی سود سوزآور هنگام پاکسازی سینک گرفتگی را مشاهده خواهید کرد. سود سوزآور از کجا بخریم؟ روی عکس زیر کلیک کنید:

این مطلب را هم بخوانید
کاربردهای صنعتی سود سوزآور

صابون دست ساز – گام به گام اکنون زمان آن است که راهی برای ساخت صابون طبیعی خودساخته با شما به اشتراک بگذاریم. آن را در فروشگاه نخرید، زیرا حتی به اصطلاح “صابون های طبیعی” از تولید کنندگان معتبر اغلب چیزهای زیادی را ترک می کنند، آنها حاوی مواد شگفت انگیز، غیر ضروری و اغلب مضر هستند. در ضمن درست کردن صابون خودتون واقعا کار سختی نیست! صابون دقیقا چیست؟ صابون ها نمک اسیدهای چرب هستند که در اثر واکنش چربی ها (گیاهی یا حیوانی) به وجود می آیند. اصل مورد استفاده در تولید صابون می تواند هیدروکسید سدیم (سودا سوز آور) باشد.

هیدروکسید سدیم در محصولات پاک کننده و ضد عفونی کننده

هیدروکسید سدیم برای تولید صابون و انواع مواد شوینده مورد استفاده در منازل و کاربردهای تجاری استفاده می شود. سفید کننده کلر از ترکیب کلر و هیدروکسید سدیم تولید می شود. پاک کننده های تخلیه که حاوی هیدروکسید سدیم هستند، چربی ها و گریس هایی را که می توانند لوله ها را مسدود کنند به صابون تبدیل می کنند که در آب حل می شود.

هیدروکسید سدیم در داروسازی و پزشکی

بسیاری از داروها و محصولات دارویی با هیدروکسید سدیم فرموله می شوند، از مسکن هایی مانند آسپرین گرفته تا داروهای رقیق کننده خون و داروهای کاهش دهنده کلسترول.

هیدروکسید سدیم در انرژی

هیدروکسید سدیم جزء سلول های سوختی است. برخلاف باتری‌ها، پیل‌های سوختی برای تعدادی از کاربردها از جمله حمل‌ونقل، جابجایی مواد، ثابت، قابل حمل و برق پشتیبان اضطراری، الکتریسیته تمیز تولید می‌کنند. در توربین های بادی از رزین های اپوکسی ساخته شده از هیدروکسید سدیم استفاده می شود.

این مطلب را هم بخوانید
خطرات سود پرک برای سیستم گوارشی

رفع انسداد لوله ها / زهکشی ها با هیدروکسید سدیم

می توانید از سود سوزآور برای رفع گرفتگی لوله ها و سینک ها استفاده کنید. برای این کار 100 گرم سود سوزآور را با یک لیتر آب سرد مخلوط کنید. محلول آماده شده را در زهکش مسدود شده بریزید و حدود 30 دقیقه صبر کنید.

سود سوزآور – تمیز کردن و ضد عفونی کردن

با تهیه محلولی از سود سوزآور و آب، می توانید یک ماده پاک کننده و ضد عفونی کننده به دست آورید. 125 گرم هیدروکسید سدیم را با پنج لیتر آب سرد مخلوط کنید. سطوح مختلف را می توان با محلول آماده شده تمیز کرد. لازم به یادآوری است که پس از تمیز کردن یا ضد عفونی کردن، آماده سازی باید با آب سرد شسته شود.

تمیز کردن مسیرها و معابر – استفاده از سود سوزآور

سود سوزآور را می توان برای تهیه ماده ای استفاده کرد که به تمیز کردن مسیرها و مسیرهای عبوری اطراف خانه شما کمک می کند. 125 گرم سود سوزآور را با پنج لیتر آب مخلوط کنید. آماده سازی را روی سنگفرش بریزید و با یک برس موی سخت تمیز کنید. بگذارید این ماده حدود 20 تا 30 دقیقه روی سطح بماند و با آب سرد فراوان بشویید.

چگونه سود سوزآور را نگهداری کنیم؟

سود سوزآور باید در جای خشک و بسته بندی محکم بسته نگهداری شود. این عامل نباید با سایر محصولات پاک کننده یا اسیدها مخلوط شود. استفاده از سود سوزآور برای تمیز کردن اجسام آلومینیومی و همچنین سطوح رنگ شده و پلی اورتان توصیه نمی شود.

این مطلب را هم بخوانید
بررسی کلی ویژگی های ظاهری و کاربردهای سود پرک
کاربرد سود پرک
رفع انسداد لوله ها / زهکشی ها با هیدروکسید سدیم

از کجا سود سوزآور را خریداری کنیم؟

سود سوزآور در شکل خالص خود یک محصول خطرناک است و به همین دلیل یافتن آن در قفسه فروشگاه ها روز به روز دشوارتر می شود. به یاد داشته باشید که هنگام خرید این محصول باید از کیفیت و حرفه ای بودن فروشنده راهنمایی شود. شما می‌توانید این محصول را در پلتفرم‌های آنلاین از بسیاری از فروشندگان پیدا کنید، اما مهم است که محصول به خوبی محافظت شده به خانه شما برسد و تمام علائم ایمنی لازم را داشته باشد. ما نمی خواهیم این محصول به ما یا هیچ یک از اعضای خانواده ما آسیب برساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× کارشناس فروش