کارخانه سود پرک در تهران

کارخانه سود پرک در تهران

شرکت پرک بندر امام در نگاه امروز

شرکت پرک بندر امام با بهره بردن از کادری متشکل از ۳۰ نخبه مهندسی شیمی در کار تحقیقاتی و بهره‌برداری خود توانسته سطح کیفی مطلوبی در تولیدات خود داشته باشد. فرآیند تولید ۲۴ ساعته شرکت که در سه شیفت کاری می باشد، مادامی که توانسته سطح کیفی محصولات خود را در حد بالایی نگه دارد، نشان از همت بالای شرکت پرک بندر امام در مسیر تولید می باشد. در زمینه بازاریابی و بازرگانی شرکت پرک بندر امام با به کارگیری کادری متخصص و متعهد در تمام ساعات شبانه روز توانایی تامین کلیه نیازها و امور مربوط به قراردادها و همچنین ارسال به تمام نقاط کشور و حتی فعالیت در سطح جهانی را دارا می باشد. این شرکت در زمینه کنترل کیفیت محصولات خود نیز با توجه به حساسیتی که به کار برده است با دارا بودن یکی از مجهزترین آزمایشگاه ها و به کارگیری کادری توانمند در امور آزمایشگاهی، توانسته است که به یکی از بهترین تولید کنندگان در سطح خاورمیانه تبدیل شود.

کارخانه سود پرک در تهران

شرکت پرک بندر امام در نگاه دسترسی

سود پرک جامد یک ماده حساس و پر کاربرد در صنایع مختلف است. این حجم از کاربرد باعث می شود که شرایط دسترس بودن در تهیه آن به یک فاکتور مهم در روند تولید آن تبدیل شود. چرا که شرکت ها مایل اند که با کمترین هزینه و با صرف کمترین زمان به سفارش مورد نیاز خود برسد. حضور شرکت پرک بندر امام در نزدیکی بندر امام خمینی که بزرگترین بندر تجاری ایران است و همچنین دسترسی سریع به بندر خرمشهر، بندر ماهشهر و استفاده آسان از شبکه خط ریلی کشور باعث شده است تا شرکت پرک بندر امام در یک موقعیت مکانی عالی از لحاظ دسترسی قرار داشته باشد. شرکت پرک بندر امام با توجه به مقوله صادرات توانسته محصولات خود را روانه بازارهای کشورهایی چون عراق، ترکیه، ارمنستان، قرقیزستان، آذربایجان، ترکمنستان، رومانی، روسیه و… بنماید. سود پرک بندر امام توانسته است در این بازارها به مقبولیت قابل توجه ای دست یابد

این مطلب را هم بخوانید
سود پرک بعنوان چربی گیر

محصولات شرکت پرک بندر امام

سود پرک بندر امام جهت بازارهای داخلی و خارجی همراه با کیسه های پلی اتیلن و پلی پروپیلن در دو لایه عرضه می شود که عبارتند از:

سود کاستیک پرک با کیسه ۲۵ کیلوگرمی
سود کاستیک پرک با کیسه ۲۵ کیلوگرمی با جامبو
سود کاستیک پرک با کیسه ۲۵ کیلوگرمی با پالت
سود کاستیک پرک با سطل ۱۵ کیلوگرمی
سود کاستیک پرک با سطل ۱۵ کیلوگرمی با پالت
سود کاستیک پرک با بشکه ۳۰ کیلوگرمی
سود کاستیک پرک با بشکه ۳۰ کیلوگرمی با پالت
سود کاستیک پرک با بشکه ۵۰ کیلوگرمی
سود کاستیک پرک با بشکه ۵۰ کیلویی با پالت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× کارشناس فروش