بسته بندی سود سوزآور

سود سوزآور چیست؟

بسته بندی سود سوزآور

بسته بندی سود سوزآور

اگر قصد خرید سود پرک یا سود سوزآور را دارید، ما در این مقاله به طور کامل و تخصصی به بررسی بسته بندی سود سوزآور و بهترین نوع بسته بندی آن ها پرداخته ایم.

  1. برای صادرات سود سوزآور از چه بسته هایی استفاده می شود؟
  2.  اهمیت بسته بندی سود سوزآور
  3.  بهترین نوع کیسه برای بسته بندی سود سوزآور
  4. نوع بسته بندی سود سوزآور
  5.  برای انتخاب نوع بسته بندی سود سوزآور چه معیارهایی را باید در نظر بگیریم؟
سود پرک چیست؟
بسته بندی سود پرک

اهمیت بسته بندی سود پرک یا سود سوزآور

بسته بندی ارائه شده برای انواع سود سوزآور ایران عرضه شده در سراسر جهان یکی از مهم ترین موارد برای ارائه این محصول می باشد. سود سوزآور قبل از ارسال برای متقاضی باید به مناسب ترین شکل ممکن بسته بندی شود، به خصوص اگر محصول بخواهد برای صادرات ارسال شود به دلیل مسافت زیاد، امکان تغییر کیفیت محصول دریافتی توسط مشتری وجود دارد.

از طرفی در صورت عدم تعیین بسته بندی با توجه به مسافتی که باید طی شود، علاوه بر تغییر کیفیت سود سوزآور، امکان پارگی بسته، کسر مقدار و وزن محصول دریافتی و غیره وجود دارد. مسائل توسط گیرنده

بهترین نوع کیسه برای بسته بندی هیدروکسید سدیم

بهترین مواد کیسه ای برای بسته بندی سود سوزآور در کیسه های پلی پروپیلن با روکش پلی اتیلن. دلیل این امر این است که این نوع کیسه از تغییر کیفیت، تغییر رنگ یا هرگونه تغییر در ظاهر سود سوزآور خریداری شده توسط مشتری جلوگیری می کند. از طرفی مقاومت این نوع کیسه در برابر پارگی مانع از تغییر حجم محصول دریافتی می شود.

این مطلب را هم بخوانید
استفاده از سدیم هیدروکسید در تولید محصولات آرایشی

لازم به ذکر است کیسه های ساخته شده از مواد دیگر امکان ایجاد شرایط برای رسیدن هوا یا رطوبت به دیگ را افزایش می دهند که باعث ایجاد توده و افت کیفیت در دیگ می شود. بنابراین بسته بندی اولیه کیسه های گونی برای حفظ کیفیت آن ضروری است.

هیدروکسید سدیم چیست؟
خرید هیدروکسید سدیم

انواع بسته بندی سود سوزآور

در مورد اهمیت بسته بندی مناسب سود سوزآور برای جابجایی های داخلی یا خارجی، بسته به مسافتی که باید طی شود، صحبت کرده ایم.

در این قسمت به بررسی دو نوع بسته بندی رایج برای ارسال سود سوزآور می پردازیم. بسته هایی که دست شما را باز می گذارد تا مشتری نوع و کیفیت آن را انتخاب کند و در عین حال کیفیت محصولاتی که دریافت می کنید را حفظ کند.

  • کیسه های 25 کیلویی

این نوع کیسه دارای عرض 50×80 بوده و بهترین بسته بندی ممکن برای سود سوزآور به ویژه صادرات به خارج از کشور می باشد. خوردگی و پوسیدگی نخ در طول مسیر که به نوبه خود باعث باز شدن درب کیسه و گرفتگی توده داخل آن در اثر تماس با هوا یا رطوبت می شود.

  • جامبو بگ

این مدل کیف فقط برای جابجایی آسان محموله های ارسالی با ماشین آلات جابجایی یا حمل و نقل می باشد. در این نوع بسته بندی کیسه های 25 کیلوگرمی سود سوزآور در بسته بندی بزرگتری قرار می گیرد که تا 40 کیسه را در خود جای می دهد. و این کیف برای جلوگیری از نور خورشید، هوا و رطوبت مناسب است.

  • پالت

این مدل بسته بندی فقط برای حمل و نقل آسان ایجاد شده است. در این مدل کیسه های 25 کیلوگرمی سود سوزآور روی یک پالت پلاستیکی یا چوبی بادوام قرار می گیرد و با استفاده از مواد مختلف مانند پلاستیک در کنار هم آنها را محکم نگه می دارد.

این مطلب را هم بخوانید
سوالات متداول درمورد کاستیک سودا

بسته بندی پالت برای فواصل یا جابجایی های کوتاهتر با امکان مسدود نکردن نور مستقیم خورشید به دلیل عدم محافظت (مانند جامبو بگ) مناسب است.

برای انتخاب نوع بسته بندی سود پرک چه معیارهایی را باید در نظر بگیریم؟

سود سوزآور به دلیل کاربردهای ویژه ای که دارد باید به مقدار زیاد خریداری شود تا هم برای فروشنده و هم خریدار سودمند باشد. برای درخواست ارسال سود سوزآور توسط سازنده باید مسافت، نحوه ارسال، شرایط محیطی ارسال و … را نیز در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، زمانی که حمل و نقل زمینی از طریق دریا یا هوا باشد، شرایط محیطی قطعاً متفاوت است.

سود پرک چیست؟
سود سوزآور چیست؟

سخن آخر

در این مقاله به بررسی بسته بندی سود سوزآور یا همان سود پرک پرداخته ایم تا درمورد انواع بسته بندی آن ها اطلاعات کافی درمورد آن کسب کنید. همچنین لازم به ذکر است که برای خرید سود پرک از طریق شماره تماس های زیر، با شرکت پرک بندر امام تماس بگیرید و سفارش خود را در اولین فرصت ثبت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× کارشناس فروش