خرید سود پرک 98% به شرط آنالیز

خرید سود پرک 98%

خرید سود پرک 98% به شرط آنالیز

خرید سود پرک 98% به شرط آنالیز

تکه‌های سود سوزآور (پرک‌های هیدروکسید سدیم) توسط سود سوزآور مایع تهیه می‌شوند که با فناوری سلول‌های غشایی تولید می‌شود. بنابراین این محصول دارای بهترین کیفیت و بدون ناخالصی فلزات سنگین می باشد. تکه های سود سوزآور دارای رطوبت بالا و محلول در آب بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. خلوص این محصول حداقل 99 درصد است. که با کیسه های PP/PE با ضخامت 25 کیلوگرم بسته بندی شده است.

خرید سود پرک
خرید سود پرک 98%

تکه های سود سوزآور برای موارد زیر استفاده می شود:

سود پرک کاستیک، یا هیدروکسید سدیم، که بیشتر توسط شرکت های صنعتی و تولید کننده مواد شیمیایی استفاده می شود. برخی از زمینه ها استفاده از پرک سود سوزآور عبارت اند از:

  1. پالایشگاه آلومینا
  2. پوشش پلاستیکی
  3. صابون ها و پاک کننده ها
  4. مواد شوینده
  5. پردازش نساجی
  6. پالایش نفت
  7. تصفیه آب
  8. پردازش فلز
  9. فرمول پرک سود سوزآور:
  10. هیدروکسید سدیم (NaOH)، خلوص / جرم: حداقل. 99.50
  11. کلرید / NaCl، خلوص / جرم: حداکثر. 0.10
  12. کربنات سدیم / Na2CO3، خلوص / جرم، حداکثر. 0.40

مروارید سود سوزآور

سود سوزآور با وجود حل شدن در آب با آزاد کردن گرما، آنها در شرایط عادی پایدار هستند. مروارید سود سوزآور معمولاً برای موارد زیر استفاده می شود:

  • علاوه بر فرآوری پنبه، حکاکی آلومینیومی، رنگ آمیزی، پاک کردن، تولید صابون و مواد شوینده، برای تولید نفت استفاده می شود.
  • در صنعت کاغذ، از مروارید سود سوزآور برای سفید کردن کاغذ استفاده می شود.
  • صنایع آلومینیوم از این ماده شیمیایی استفاده می کنند. تولید آلومینیوم به سود سوزآور به عنوان راهی برای نرم کردن مواد معدنی بوکسیت نیاز دارد.
  • در نتیجه صابون سازی، مروارید سود سوزآور به تولید روغن گیاهی و چربی برای تولید صابون کمک می کند.
  • آنها را می توان در صنعت گاز طبیعی برای تولید و فرآوری فرآورده های نفتی و صنعت نساجی برای فرآوری شیمیایی پنبه استفاده کرد.
این مطلب را هم بخوانید
دیگر کاربردهای سود پرک در تولید صنعتی

تفاوت بین مروارید سود سوزآور و تکه های سود سوزآور؟

مهمترین تفاوت بین مروارید سود سوزآور و تکه های سود سوزآور، شکل فیزیکی آنهاست. مرواریدهای سود سوزآور مانند تخم ماهی صاف هستند، اما پوسته‌ها از نظر بافت لایه‌ای هستند که شبیه دانه‌های برف ریز هستند.

مروارید سودا نسبت به سود سوزآور که حاوی هیدروکسید سدیم است کمتر «تهاجمی» است. از آنجایی که سود سوزآور به طور منظم برای پاک کردن وسایل بهداشتی مسدود شده استفاده می شود، ممکن است یک مخلوط ایجاد شود.

تعیین کاربرد مروارید سود سوزآور ساده و آسان است و آنها را برای استفاده در تحقیقات علمی ایده آل می کند. از سوی دیگر، هزینه پایین تولید باعث می شود که تکه های سود سوزآور برای مصارف صنعتی مناسب باشند.

فرآیندهای مختلفی برای تولید تکه های سود سوزآور و مروارید سود سوزآور استفاده می شود. روش کلرآلکالی شامل الکترولیز کلرید سدیم با استفاده از جیوه، دیافراگم یا سلول غشایی برای تولید سود سوزآور است. در مقابل، تکه‌های هیدروکسید سدیم با تبخیر سود سوزآور مایع تولید می‌شوند.

برای جلوگیری از فرسایش مرواریدهای سود سوزآور، باید آنها را در ظروف با مقاومت در برابر خوردگی بالا نگهداری کرد. به دلیل ماهیت «نشت‌جویانه» NaOH و خطرات شیمیایی بالقوه آن، اجرای روش‌های مهار بیشتر ضروری است. برخی از فلزات از جمله سرب، برنز و آلومینیوم نباید هنگام نگهداری یا حمل مروارید سود سوزآور استفاده شوند. مطمئن شوید که تکه های سود سوزآور در ظروف محکم بسته و دارای برچسب واضح نگهداری می شوند. از آنجایی که ممکن است گاز هیدروژن در حین نگهداری تکه های سود سوزآور در ظروف آلومینیومی ایجاد شود، نباید در آنجا جمع آوری شوند. تکه های سود سوزآور باید در فضاهایی با تهویه مناسب، خشک و سرد نگهداری شوند تا از تشکیل و پخش گرد و غبار به حداقل برسند. شما باید تکه های سود سوزآور را از اسیدها، نمک های آمونیوم و سایر مواد دور نگه دارید.

این مطلب را هم بخوانید
خرید سود پرک 98 درصد

  نحوه بسته بندی پرک سود سوزآور

یک ترکیب معدنی به نام هیدروکسید سدیم یا NaOH نیز به عنوان سود سوزآور شناخته می شود. کاتیون های سدیم و آنیون هیدروکسید این ترکیب یونی جامد سفید را تشکیل می دهند. کاربران هنگام استفاده از هیدروکسید سدیم متوجه مشکلات کیک شدن شدند، اما مشخص نبود چه چیزی باعث این مشکلات شده است. در زیر دو دلیل احتمالی برای لخته شدن تکه های سود سوزآور آورده شده است.

دمای سود سوزآور ضروری است. سرعت جریان آب خنک کننده و سرعت چرخش دستگاه، دمای تکه های سود سوزآور را کنترل می کند. دمای سود سوزآور و ثبات دمای شارژ مستقیماً به دمای گردش آب دستگاه سود سوزآور و همچنین دمای آب در گردش بستگی دارد. هنگامی که آرایش ترازو پس از تمیز کردن سر آبپاش تمیز می‌شود، آب در گردش بزرگ می‌شود و دمای تکه‌های سود سوزآور از شصت و پنج به پنجاه و هشت درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، ایجاد کیک می‌تواند آسان شود.

کیسه های لامینار دارای روکش دوگانه هستند و به عنوان کیسه بسته بندی استفاده می شوند. مگر اینکه درز به اندازه کافی سریع باشد یا اگر اتصال به اندازه کافی سفت باشد، لمینر در کیسه رطوبت را جذب کرده و وضعیت خود را تغییر می دهد. تک درز به یک درز دوتایی تبدیل شد تا عایق هوایی فوق العاده ای را انجام دهد و به طور قابل توجهی مشکلات کیک شدن ناشی از آب بندی شل را کاهش دهد. کارکنان بسته بندی باید فرآیندهای حباب و دوخت را بررسی کنند. هیچ ارتباط مستقیمی بین عملکرد و فرآیند کیک کردن سود سوزآور وجود ندارد. اگرچه، اگر کیک انجام شود، استفاده و اثر استاندارد خدمات تغییر خواهد کرد. از این رو، شرکت باید توجه ویژه ای به محصولات و برنامه های کاربردی کاربران داشته باشد.

این مطلب را هم بخوانید
کاربرد سود پرک در صنایع چرم سازی
سدیم هیدروکسید چیست؟
نحوه بسته بندی پرک سود سوزآور

سخن آخر

در پایان، قابل ذکر است که سود پرک به دلیل کاربردهای فراوان، ماده ای مادر محسوب می شود و نکات ایمنی هنگام استفاده از این ماده ضروری است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این ماده شیمیایی، سایر مقالات ما در شرکت پرک بندر امام را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× کارشناس فروش