سودپرک %۶ و بهترین راه برای خرید مرغوب ترین آن

سودپرک %۶

سودپرک %۶ و بهترین راه برای خرید مرغوب ترین آن

سودپرک %۶ و بهترین راه برای خرید مرغوب ترین آن

شرکت پرک بندر امام تولید کننده سود سوزآور است که نام رایج هیدروکسید سدیم (NaOH) است. سود سوزآور ما درجه شیمیایی در نظر گرفته می شود و از واکنش خاکستر سودا با آهک تولید می شود. در مقادیر عمده به صورت محلول مایع 50 درصد موجود است.

سود سوزآور به عنوان پایه قوی اولیه در صنایع شیمیایی استفاده می شود. کاربردها شامل تمیز کردن، تولید مواد شوینده، تصفیه آب، حفاری نفت، فرآوری سوخت، تولید خمیر و کاغذ، تولید بیودیزل، تهیه غذا و غیره است.

هیدروکسید سدیم ما تمام الزامات استاندارد کار آب را برآورده می کند. همچنین توسط بنیاد ملی بهداشت برای استفاده در تنظیم pH آزمایش و تایید شده است. این یک محصول غیرغذایی است که حاوی هیچ آلرژن، عوامل حساس کننده، سولفیت یا مونوسدیم گلوتامات نیست. این یک محلول معدنی بدون ارزش کالری، ویتامین، چربی، کربوهیدرات یا پروتئین است.

خرید سود پرک 6 درصد
خرید مرغوب ترین سود پرک

ماهیت سود سوزآور چیست؟

ماهیت سود سوزآور معمولاً دارای قوام پودر سفید است که یا به صورت پولکی، کریستال یا مروارید است، سود سوزآور ما معمولاً مروارید است. انواع مختلف فرم ها نتیجه کاری را که می خواهید انجام دهید تغییر نمی دهد. سود سوزآور را می‌توان در کاربردهای مختلفی مانند صابون‌سازی، شیشه‌های مات، رفع انسداد زهکش‌ها، شمع‌سازی و آزمایش‌های شیمیایی استفاده کرد.

دلیل اینکه سود سوزآور برای رفع انسداد مجاری فاضلاب و ساخت صابون عالی است، عمدتاً به این دلیل است که سود سوزآور با چربی واکنش می دهد. این بدان معنی است که ترکیب را تغییر می دهد و به آن اجازه می دهد تا چربی ها (در فرمول سینک یا صابون) را حل کند تا قوام صابون ایجاد شود و به این فرآیند صابون سازی می گویند.

این مطلب را هم بخوانید
تأثیر سدیم هیدروکسید بر روی فلزات و آلیاژ‌ها

درک واکنش سود سوزآور با آب مهم است. سود سوزآور گرمازا است، به این معنی که آنها گرما تولید می کنند و هیدروژن می دهند. وقتی آب داغ را به سود سوزآور اضافه می‌کنید، این فرآیند می‌تواند بسیار خطرناک باشد، زیرا می‌تواند باعث انفجار قلیایی شود که در آن اسید می‌تواند در همه جا پخش شود. به جای آن از آب سرد استفاده کنید، حتی اگر این فرآیند ممکن است طولانی‌تر شود، اما بسیار ایمن‌تر است، زیرا سود سوزآور گرمازا است، به این معنی که آب گرم ضروری نیست (اما هنوز خطرناک است، بنابراین با احتیاط رفتار کنید).

کاربردهای گریدهای مختلف سود سوزآور

سود سوزآور یکی از محصولات برتر کارخانجات صادراتی ایران است. تولیدکنندگان سود سوزآور ایران با استفاده از جدیدترین و به روزترین فناوری تولید سود سوزآور توانسته اند سود سوزآور ایران را به استاندارد جهانی برسانند. موارد زیر برای تمام گریدهای محصول سود سوز آور مناسب است.

سود سوزآور (NaOH)، همچنین به عنوان هیدروکسید سدیم شناخته می شود، یک مایع پایه قوی، شفاف تا کدر است. این ماده (همراه با کلر و هیدروژن) از طریق دیافراگم یا فرآیندهای الکترولیتی غشایی جدید تولید می شود و محلول سود سوزآور با خلوص بالا تولید می کند.

سود سوزآور در کاربردهای مختلفی عمدتاً در ساخت صابون و مواد شوینده، خمیر و کاغذ، فرآورده های نفتی، آلومینا و محصولات شیمیایی و غیره استفاده می شود. چنین پایگاه کاربردی گسترده ای عامل محرک اصلی برای رشد بازار جهانی سود سوزآور است. جدای از آن، کاربردهای دیگر شامل تصفیه آب، منسوجات، مواد غذایی، شیشه سازی، فرآوری فلزات، استخراج معادن و غیره است. در سطح جهانی، صنایع شیمیایی مصرف کننده عمده سود سوزآور است که تقریباً 40 درصد از کل مصرف را به خود اختصاص می دهد. افزایش مصرف سود سوزآور برای تولید حلال های کلردار، متان های کلردار و پلاستیک ها، به ویژه پلی وینیل کلراید، احتمالاً رشد بازار را در سال های آینده تقویت می کند.

این مطلب را هم بخوانید
سود پرک را از کجا بخریم؟

کاربردهای سود سوزآور در صنعت

  1. تولید کاغذ سازی و خمیر الیاف.
  2.  تولید صابون، مواد شوینده مصنوعی و اسیدهای چرب مصنوعی و همچنین تصفیه روغن نباتی و حیوانی.
  3.  به عنوان عامل رسوب زدایی، چربی زدا و عامل مرسریز کننده پنبه در صنایع رنگرزی و نساجی.
  4. تولید بوراکس، سیانید سدیم، اسید فرمیک، اسید اگزالیک، فنل و غیره.
  5.  پالایش نفت و محصولات مورد استفاده در سیال حفاری میدان نفتی در صنعت نفت.
  6. خنثی کننده اسید، عامل لایه بردار، عامل سفید کننده و دئودورانت برای مواد غذایی در صنایع غذایی.
  7.  قلیایی به عنوان یک خشک کننده.

بسته بندی سود سوزآور

کیسه پلاستیکی بافته شده 25 کیلوگرمی / 26 MT / 20 برای ظرف FCL، یا طبق نیاز ویژه مشتریان.

سود پرک / مروارید با بهترین کیفیت

ذخیره سازی سود سوزآور

  1.  در انبار یا سوله دارای تهویه و خشک نگهداری می شود و ظرف باید مهر و موم شود
  2.  از اختلاط و حمل و نقل با سوخت و اسیدها خودداری کنید
  3. از باران و رطوبت در حین حمل و نقل خودداری کنید
  4.  از چوب پنبه شیشه ای استفاده نکنید، بلکه از درپوش های لاستیکی در زمان نگهداری در بطری های شیشه ای استفاده نکنید، یا پس از واکنش بین سود سوزآور و دی اکسید سیلیکون، باز کردن آن دشوار است.
شرکت پرک بندر امام
برترین تامین کننده سود سوزآور

برترین تامین کننده سود سوزآور

شرکت پرک بندر امام یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سود سوزآور در سطح جهان است. این شرکت موقعیت مالی پایداری دارد و با ادغام شدن به صنعت وینیل بر زنجیره ارزش کنترل دارد. این شرکت دارای نرخ های عملیاتی انعطاف پذیر و حجم مطمئن هستند.

این مطلب را هم بخوانید
کاربرد سود پرک در تصفیه آب

سبد محصولات متنوع، ثبات کافی را برای تولیدکننده فراهم می کند تا بتواند در برابر هر گونه قله و فرورفتگی در بازار سود سوزآور قلیایی مقاومت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× کارشناس فروش