قیمت هیدروکسید پتاسیم 98% صنعتی

قیمت هیدروکسید پتاسیم

قیمت هیدروکسید پتاسیم 98% صنعتی

 هیدروکسید پتاسیم 98% صنعتی

شما می توانید پتاسیم هیدروکسید صنعتی 98 درصد را از شرکت پرک بندر امام با بهترین قیمت و کیفیت برای کاربردهایی مانند الکترولیت آب و صناسع مختلف، از ما جویا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هیدروکسید پتاسیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

در نامگذاری علمی، ترکیب معدنی KOH- هیدروکسید پتاسیم را پتاس سوز آور (یا پتاس سوز آور) و محلول آبی آن را پتاسیم آهک می نامند. این یک قلیایی قوی، بسیار خورنده و مرطوب کننده به شکل کریستال های سفید یا تکه های است.

KOH در آب حل می شود، در دمای 360 درجه سانتی گراد ذوب می شود و در دمای 1320 درجه سانتی گراد می جوشد. به دست آوردن محلول هیدروکسید پتاسیم از طریق الکترولیز محلول کلرید پتاسیم امکان پذیر است. به یاد داشته باشید که این ماده بسیار سمی است و پوست و مخاط چشم و بینی را تحریک می کند. در صورت بلعیده شدن، حتی مقادیر کمی از KOH می تواند منجر به مسمومیت حاد و حتی تهدید کننده زندگی شود!

هیدروکسید پتاسیم به دلیل خاصیت سوزاننده، سفید کنندگی و خشک کنندگی به طور گسترده در صنایع شیمیایی (تولید مواد شوینده)، خودروسازی، دارویی، غذایی و صنایع آرایشی استفاده می شود.

 

 هیدروکسید پتاسیم
هیدروکسید پتاسیم 98%

 

پتاسیم هیدروکسید 98% صنعتی

این هیدروکسید پتاسیم بسیار خالص و با عیار فنی 98 درصد می باشد که در قالب استاندارد صنعتی تولید می شود. خلوص 98 درصد بالاترین میزان موجود برای هیدروکسید پتاسیم است. 98% هیدروکسید پتاسیم صنعتی برای الکترولیت استفاده می شود. الکترولیت فرآیند مهمی است زیرا ژنراتورهای هیدروژنی از آن برای حفظ ولتاژ مناسب در صفحات و انتقال جریان الکتریکی از صفحه ای به صفحه دیگر استفاده می کنند. آنها آب را رسانای بهتری می کنند زیرا آب خالص یک عایق است و هیچ جریانی را هدایت نمی کند.

این مطلب را هم بخوانید
واکنش سود پرک و جوهر گوگرد

آبی که خالص و بدون مواد معدنی باشد کمیاب است. بیشتر آب حاوی مواد معدنی است که رسانا هستند. هر چه مواد معدنی بیشتر باشد رسانایی بهتری دارد. اما وقتی صحبت از ژنراتورهای هیدروژن می شود، ناخالصی های موجود در آب که سطوح الکترود را آلوده می کند باید یا به حداقل برسد یا از بین برود و فرآیند شیمیایی الکترولیز را متوقف کند. بهترین الکترولیت برای آب، هیدروکسید پتاسیم 98 درصد است: نسبت به سایر انواع الکترولیت ها آب بیشتری تولید می کند و نقطه انجماد آب را کاهش می دهد.

قیمت هیدروکسید پتاسیم 98% صنعتی

قیمت هیدروکسید پتاسیم صنعتی 98% به کیفیت، کاربرد مورد نظر و اندازه بسته بندی بستگی دارد. فروشندگان و تولیدکنندگان این ماده را به صورت گرانول، پولک یا محلول آماده به فروش می رسانند. این نوع هیدروکسید پتاسیم به دلیل خلوص بالا معمولاً قیمت بالاتری نسبت به سایر گریدهای این ماده دارد.

از کجا می توانم هیدروکسید پتاسیم صنعتی با کیفیت بالا 98% بخرم؟

امروزه هر کسی می تواند هیدروکسید پتاسیم بخرد. این محصول در فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های تخصصی این صنعت به فروش می رسد. به خاطر داشته باشید که کاربردهای صنعتی حرفه ای فقط به یک محصول تایید شده با مشخصات مناسب نیاز دارند.

خرید هیدروکسید پتاسیم
قیمت هیدروکسید پتاسیم 98% صنعتی

بنابراین از کجا می توان مقادیر زیادی KOH را تهیه کرد؟

شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از تامین کنندگان معتبری مانند پرشین یوتاب خریداری کنید.

برخی از کاربردهای خاص هیدروکسید پتاسیم

این ماده در محصولات شوینده با استحکام متوسط ​​و به ویژه برای نظافت محوطه کارخانه و تجهیزات فولاد ضد زنگ در صنایع لبنی و فرآوری شده استفاده می شود. ایده آل برای تمیز کردن مخلوط کن مارگارین و سایر گیاهانی که مقدار متوسطی از کف مفید است.

این مطلب را هم بخوانید
اطلاعات ایمنی در استفاده از سود پرک

از هیدروکسید پتاسیم در صابون مایع کاستیل که یک پاک کننده خانگی است استفاده می شود. این صابون برای نظافت منازل نیمکت و پنجره، کاشی، فرش و کف مناسب است.

پاک کننده های سنگین با فرمول ویژه برای حذف سریع و آسان طیف گسترده ای از آلاینده ها مانند روغن، خاک، گرد و غبار، گریس، لکه های اگزوز، جوهر و رسوبات کربن حاوی هیدروکسید پتاسیم هستند و برای استفاده بر روی فلزات واکنش پذیر توصیه نمی شوند. این محصولات مناسب برای نظافت خودروهای تجاری و حرفه ای به عنوان چربی گیر در نظافت قسمت های مختلف خودرو استفاده می شود.

در محصولات تمیز کننده سنگین مانند پاک کننده های اجاق گاز، کباب پز، هود و سرخ کن استفاده می شود. به علاوه بسیاری از کارهای دیگر را انجام می دهد که به یک پاک کننده سنگین اضافی نیاز دارند. برای استفاده در فولاد ملایم، فولاد ضد زنگ، مینای شیشه ای، آهن، نیکل، کروم و شیشه.

کاربردهای خاص هیدروکسید پتاسیم
برخی از کاربردهای خاص هیدروکسید پتاسیم

نتیجه گیری

اگر قصد خرید هیدروکسید پتاسیم صنعتی 98% را دارید، باید بدانید که قیمت این محصول به کاربرد مورد نظر، اندازه بسته بندی و کیفیت آن بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در شرکت پرک بندر امام تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× کارشناس فروش