هزینه سود سوزآور چقدر است؟

هیدروکسید سدیم

هزینه سود سوزآور چقدر است؟

همه چیز درمورد هزینه سود سوزآور

شرکت پرک بندر امام از جمله شرکت هایی است که به طور مستقیم با پتروشیمی و کارخانجات تولید سود مایع در ارتباط است و میتواند سود مایع را بدون واسطه  و با بهترین قیمت به شما مشتریان گرامی ارائه کند. همچنین شما می توانید سود مایع را با درصد خلوص های متفاوت از این شرکت خریداری کنید. در ادامه این مقاله به بررسی هزینه سود سوزآور و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن می پردازیم.

خرید سود سوزآور

آیا به دنبال خرید اینترنتی سود سوزآور هستید؟ برای کسب اطلاعات درمورد قیمت در مورد مواد شیمیایی و معرف های صنعتی با کیفیت بالا، لطفا با ما تماس بگیرید. ما همچنین مجموعه زیادی از مواد شیمیایی معدنی، مواد شیمیایی آب و مواد شیمیایی ویژه را ارائه می دهیم. کاستیک سودا به شکل مروارید سود سوزآور، تکه های سود سوزآور و سود سوز آور LYE در شرکت پرک بندر امام موجود است.

هیدروکسید سدیم چیست؟
هیدروکسید سدیم چیست؟

سوالات متداول در مورد سود سوزآور

سود سوزآور برای چه مواردی استفاده می شود؟

به دلیل خواص قلیایی قوی، هیدروکسید سدیم برای تعدادی از کاربردها از جمله تصفیه آب و به عنوان یک جزء محبوب در صابون ها و مواد شوینده استفاده می شود. دئودورانت ها و ضد عفونی کننده ها آن را به عنوان جزء فعال اصلی دارند. این در تعدادی از داروها استفاده می شود و یک جزء حیاتی در تولید پیل سوختی است.

آیا سود سوزآور برای انسان مضر است؟

سود سوزآور در واقع برای مردم خطرناک است. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت می تواند باعث ناراحتی تنفسی فوقانی و زخم های مجرای بینی شود. مقادیر زیاد می تواند منجر به آسیب طولانی مدت ریه شود.

این مطلب را هم بخوانید
خطرات قرار گرفتن در معرض هیدروکسید سدیم چیست؟

سود سوزآور چگونه ساخته می شود؟

روش های متفاوتی برای تهیه فلکه سود سوزآور و مروارید سود سوزآور استفاده می شود. روش  که شامل الکترولیز کلرید سدیم با استفاده از یکی از سه نوع سلولی است: جیوه، دیافراگم یا غشاء، برای تولید سود سوزآور استفاده می شود. به ازای هر تن کلر تولید شده، می توان تا 1.1 تن سود سوزآور تولید کرد. از طرف دیگر، تکه های فنی هیدروکسید سدیم با تبخیر سود سوزآور مایع ساخته می شوند.

خطرات سود سوزآور چیست؟

تماس با پوست می تواند باعث تحریک شود، که ممکن است فورا ناراحت کننده باشد یا نباشد. سوختگی های شدید همراه با جای زخم در اثر افزایش مواجهه ایجاد می شود.

تماس با جامد، گرد و غبار، غبار یا محلول سود سوزآور باعث ناراحتی حاد می شود و می تواند منجر به آسیب شدید چشم از جمله نابینایی شود.

استنشاق باعث تحریک تنفسی می شود که بر اساس میزان قرار گرفتن در معرض، ممکن است به آسیب قابل توجهی ریه تبدیل شود. پنومونیت می تواند بسیار جدی شود.

بلع باعث درد سریع و شدید در دهان، گلو و معده و همچنین اسهال و استفراغ می شود و ممکن است به فروپاشی ختم شود. خون و شاید بافت در استفراغ دیده می شود.

این ماده شیمیایی این پتانسیل را دارد که به تمام بافت هایی که با آن در تماس هستند آسیب برساند. بلعیدن می تواند منجر به مرگ شود. در صورت زنده ماندن بیمار، ممکن است دستگاه گوارش برای همیشه آسیب ببیند و فرد در آینده در بلع دچار مشکل شود.

این مطلب را هم بخوانید
کاربرد سدیم هیدروکسید در صنعت نقره سازی
هزینه سود سوزآور
سود سوزآور چقدر هزینه دارد؟

آیا سود سوزآور محلول است؟

حلالیت در آب: بسیار محلول (111 گرم در 100 میلی لیتر در دمای 20 درجه سانتیگراد (68 فارنهایت).

حلالیت در حلال های دیگر: به عنوان مثال محلول: الکل، گلیسرول نامحلول: استون، اتر.

pH سود سوزآور چقدر است؟

سود سوزآور یک ماده قوی قلیایی است که برای کنترل pH محصولات و سایر مواد شیمیایی استفاده می شود.

تفاوت مروارید کاستیک سودا و تکه های سود سوز آور چیست؟

بافت مروارید سود سوزآور دانه ای شکل است، در حالی که تکه های سود سوزآور لایه ای هستند. مرواریدهای سود سوز آور شبیه دانه های خاویار هستند، در حالی که تکه های سود سوزآور مانند دانه های کوچک به نظر می رسند.

سود سوزآور از کجا بخریم؟

در شرکت پرک بندر امام، ما کاستیک سودا را به شکل مروارید سود سوزآور، تکه های سود سوزآور و سود سوزآور LYE برای فروش داریم. لطفاً با ما تماس بگیرید.

چگونه سود سوزآور را خنثی کنیم؟

استنشاق: اگر فردی مقدار قابل توجهی از این ماده شیمیایی را استنشاق کرد، در اسرع وقت او را به هوای تازه برسانید. کمک به مدیریت راه هوایی در مواقع اضطراری. در صورت لزوم، اکسیژن مکمل 100% مرطوب را با تنفس مصنوعی فراهم کنید. انتقال به اورژانس

اگر این ماده شیمیایی در حالی که فرد آگاه است بلعیده شود، یکبار آب یا شیر بدهید تا سود سوزآور رقیق شود. برای کاهش احتمال استفراغ بیش از 8 اونس برای بزرگسالان و 4 اونس برای کودکان توصیه می شود. هیچ تلاشی برای ایجاد استفراغ در فرد انجام ندهید. فوراً به دنبال کمک فوری پزشکی باشید.

این مطلب را هم بخوانید
کاربردهای کاستیک سودا چیست؟

اگر این ماده شیمیایی با چشمان شما تماس پیدا کرد، بلافاصله آنها را با مقدار زیادی آب دمای اتاق بشویید. در طول عمل فلاشینگ، پلک های خود را از هم باز نگه دارید. برای جلوگیری از آسیب ماندگار، شستشو باید ظرف 10 ثانیه پس از تماس شروع شود و 30 دقیقه ادامه یابد. فوراً به دنبال کمک پزشکی باشید. مراجعه به چشم پزشک الزامی است.

پوست: اگر این ماده شیمیایی با پوست شما تماس پیدا کرد، حداقل 15 دقیقه آن را با آب بشویید. اگر این ماده شیمیایی وارد لباس‌هایتان شد، آن‌ها را یک‌بار درآورید و پوست‌تان را کاملاً با آب بشویید. در اسرع وقت به دنبال کمک پزشکی باشید.

هیدروکسید سدیم
چگونه سود سوزآور را خنثی کنیم؟

سخن آخر

اگر قصد خرید سود سوزآور را دارید، از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید تا خرید خود را با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× کارشناس فروش