مشخصات و ویژگی های سدیم هیدروکسید

ویژگی های سدیم هیدروکسید

مشخصات و ویژگی های سدیم هیدروکسید

هیدروکسید سدیم چیست؟

هیدروکسید سدیم، همچنین به عنوان لیوان و سود سوزآور شناخته می شود، یک ترکیب معدنی با فرمول NaOH است. این یک ترکیب یونی جامد سفید است که از کاتیون های سدیم Na+ و آنیون های هیدروکسید OH- تشکیل شده است.

هیدروکسید سدیم یک پایه و قلیایی بسیار سوزاننده است که پروتئین ها را در دمای معمولی محیط تجزیه می کند و ممکن است باعث سوختگی شدید شیمیایی شود. در آب بسیار محلول است و به راحتی رطوبت و دی اکسید کربن را از هوا جذب می کند. این یک سری از هیدرات های NaOH·nH2O را تشکیل می دهد. مونوهیدرات NaOH·H2O از محلول های آب بین 12.3 تا 61.8 درجه سانتی گراد متبلور می شود. “هیدروکسید سدیم” موجود تجاری اغلب این مونوهیدرات است و داده های منتشر شده ممکن است به جای ترکیب بی آب به آن اشاره کنند.

به عنوان یکی از ساده ترین هیدروکسیدها، هیدروکسید سدیم اغلب در کنار آب خنثی و اسید هیدروکلریک اسیدی برای نشان دادن مقیاس pH به دانشجویان شیمی استفاده می شود.

هیدروکسید سدیم در بسیاری از صنایع استفاده می شود: در ساخت خمیر و کاغذ، منسوجات، آب آشامیدنی، صابون ها و مواد شوینده و به عنوان پاک کننده فاضلاب. تولید جهانی در سال 2004 تقریباً 60 میلیون تن بود، در حالی که تقاضا 51 میلیون تن بود.

سدیم هیدروکسید
هیدروکسید سدیم چیست؟

مشخصات و ویژگی های سدیم هیدروکسید

  • فرمول: NaOH
  • وزن مولکولی: 41.0045
  • ظاهر: پوسته های سفید
  • CAS No: 1310-73-2
  • کد HS: 28151100
  • محل مبدا: چین

مشخصات محصول سدیم هیدروکسید

“قیمت تهاجمی، خدمات سریع” برای نگهدارنده متابی سولفیت سدیم، گرانول هیدروکسید سدیم، سولفات منگنز II. ما برای ایجاد روابط همکاری طولانی مدت با مشتریان جدید و قدیمی در داخل و خارج از کشور، برخورد صمیمانه با یکدیگر و ایجاد آینده ای بهتر در کنار یکدیگر، سخت کار خواهیم کرد. خوش آمدید در مورد محصول ما و هر چیزی که می دانیم از ما پرس و جو کنید و ما می توانیم در قطعات یدکی خودرو کمک کنیم.

این مطلب را هم بخوانید
کاربردهای هیدروکسید سدیم در صنایع غذایی

کاربردهای سدیم هیدروکسید

  1. هیدروکسید سدیم برای جداسازی الیاف با حل کردن لیگنین اتصال دهنده استفاده می شود. هیدروکسید سدیم در صنعت نساجی برای سفید کردن و تصفیه منسوجات استفاده می شود تا آنها را راحت تر رنگ کنند.
  2. صنعت نفت از هیدروکسید سدیم در گل های حفاری و به عنوان یک باکتری کش استفاده می کند.
  3. به روشی مشابه در تولید ریون از سلولز استفاده می شود.
  4.  تکه های سود سوزآور عمدتاً به عنوان رایج ترین رنگ بر روی اشیاء چوبی استفاده می شود.
  5.  سود سوزآور را می توان همراه با روی برای ایجاد آزمایش معروف طلایی استفاده کرد.
  6. سود سوزآور را می توان در پالایش سنگ معدن آلومینا (بوکسیت) برای تولید آلومینا (اکسید آلومینیوم) که برای تولید فلز آلومینیوم از طریق فرآیند ذوب استفاده می شود، استفاده کرد.

ما در کیسه های بافته شده با کیسه های پلاستیکی، خالص wt.25kgs یا 1000kgs بسته بندی می کنیم. ما حمل و نقل را ظرف 20 روز پس از دریافت سفارش ترتیب خواهیم داد.

سود سوزآور چیست؟
کاستیک سودا چیست؟

مشخصات محصول سود سوزآور

شرکت ما به فلسفه تجاری “مسئولیت برنده احترام است، نوآوری برنده رقابت است” پایبند است، از اصل صداقت و منفعت متقابل پیروی می کند و به صنعت کربنات مس 2، گرانول سولفات منگنز مونوهیدرات، الکترود گرافیت درجه Uhp کمک می کند. ما به مفهوم خدمات “یکپارچگی، کارایی و کیفیت” پایبند هستیم، با مزایای فناوری پیشرفته، مدیریت و بهره برداری استاندارد، شبکه اطلاعاتی بی نقص و نگرش خدمات مشتاقانه، مایلیم با مشتریان داخلی و خارجی برای ایجاد یک بهتر کار کنیم. آینده! هدف شرکت ما فراتر از انتظارات مشتری است. ما یک تیم طراحی حرفه ای، مهندسان، تیم تولید با تجربه و تیم خدمات پس از فروش کارآمد داریم.

این مطلب را هم بخوانید
تولید کنندگان سود سوزآور

گرانول هیدروکسید سدیم

  • فرمول: NaOH
  • وزن مولکولی: 41.0045
  • ظاهر: گرانول سفید
  • CAS No:1310-73-2
  • کد HS:28151100
  • محل مبدا: چین
  • استاندارد درجه: درجه کشاورزی، درجه صنعتی
  • شکل: مروارید
  • بسته بندی: کیسه های PP+PE 25 کیلوگرمی
  • نوع: خشک
  • رنگ سفید

کاربردهای گرانول هیدروکسید سدیم

به طور گسترده در ساخت کاغذ، مواد شوینده مصنوعی، صابون، الیاف چسب، ابریشم مصنوعی و محصولات پنبه در صنایع نساجی سبک استفاده می شود.

  1. منسوجات
  2. مواد شوینده
  3. کاغذ سازی
  4. صابون سازی
کاستیک سودا چیست؟
کاربردهای گرانول هیدروکسید سدیم

ویژگی ها و مزایای گرانول هیدروکسید سدیم

ما در کیسه های بافته شده با کیسه های پلاستیکی، خالص wt.25kgs یا 1000kgs بسته بندی می کنیم.

از زمان توسعه خود، این شرکت به یک ارائه دهنده حرفه ای سود سوز آور 99% با کارایی بالا، پریل های سود سوز آور گرانول سفید با راه حل های تحقیق و توسعه، تولید، فروش و کاربردی تبدیل شده است. شما می توانید برای ما ایمیل بفرستید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید و ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. شرکت ما یک سیستم سازماندهی با کارایی بالا، کم هزینه، با محصولات با کیفیت بالا و کم هزینه ساخته است تا به اکثر مصرف کنندگان اختصاص دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× کارشناس فروش