تولید کننده سود سوزآور

سود سوزآور چیست؟

تولید کننده سود سوزآور

بسته بندی سود سوزآور

بسته بندی یکی از موثرترین ابزارها برای بازاریابی و فروش محصولات است. بسته بندی می تواند یک محصول خوب را به یک محصول عالی تبدیل کند. بسیاری از مشتریان به ظاهر محصول و کیفیت بسته بندی بسیار اهمیت می دهند. بنابراین، بسته بندی یک استراتژی بازاریابی حیاتی در کسب و کارهای امروزی و از همه مهم تر برای تولید کننده سود سوزآور است.

شرکت پرک بندر امام با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را با کیفیت فوق العاده و بسته بندی حرفه ای در اختیار مشتریان قرار می دهد.

کاستیک سودا
کاستیک سودا چیست؟

مزایای بسته بندی ما:

  • مقاوم در برابر آب و رطوبت؛
  • حمل و نقل آسان با اندازه مناسب؛
  • حفظ ایمنی و کیفیت محصول در طول حمل و نقل و ذخیره سازی؛
  • توضیحات فنی کامل در مورد بسته بندی.
  • تیم طراحی آراکس شیمی فاکتورهای زیادی از جمله:
  • موقعیت محصول در کنار رقبا و فعالیت های آنها، ایجاد شخصیت بصری متناسب با نوع خریدار، راهنمایی در استفاده از محصول، حفظ ایمنی و کیفیت محصول و حمل و نقل آسان

شرکت پرک بندر امام محصولات خود را در بسته بندی های زیر عرضه می کند:

  1. 5 کیلوگرم کیسه لمینت سه لایه
  2. 5 کیلوگرم طبل های فلزی
  3. 1100 کیلوگرم._1500 کیلوگرم پالت بسته بندی شده با بند و شرینک
  4. ۱۲۵۰ کیلوگرم جامبو کیسه
مزایای هیدروکسید سدیم
مزایای سود سوزآور

تولید کننده سود سوزآور

نام شیمیایی سود سوزآور سدیم هیدروکسید و فرمول شیمیایی سود سوزآور NaOH است.
هیدروکسید سدیم، که معمولاً با سود سوزآور شناخته می شود، یک قلیایی قوی با خورندگی بسیار قوی است، عموماً به شکل پولک یا گرانول، به راحتی در آب حل می شود، زمانی که در آب حل شود گرمازا است، محلول قلیایی جنسی را تشکیل می دهد، همچنین رقیق کننده است. به راحتی بخار آب موجود در هوا را جذب می کند.

این مطلب را هم بخوانید
بسته بندی سود سوزآور

NaOH یکی از مواد شیمیایی ضروری در آزمایشگاه های شیمیایی است، همچنین یکی از مواد شیمیایی رایج است. محصولات خالص بلورهای بی رنگ و شفاف هستند. چگالی آن 2.130 گرم بر سانتی متر مکعب است. نقطه ذوب 318.4 درجه سانتی گراد نقطه جوش 1390 درجه سانتی گراد است. محصولات صنعتی حاوی مقدار کمی کلرید سدیم، کربنات سدیم و جامدات سفید مات هستند. توده ها، دانه ها، دانه ها و میله ها وجود دارد.
استفاده
سود سوزآور (نام علمی هیدروکسید سدیم) یک پایه محلول قوی است. خاکستر سودا (نام علمی کربنات سدیم) در واقع یک نمک است. هیدرولیز آن در آب، محلول را قلیایی می کند. خواصی مشابه با سود سوزآور دارد، در کنار هم قرار می گیرد. با سود سوزآور و در صنعت “دو قلیایی” نامیده می شود.

هر دو سود سوزآور و خاکستر سودا به راحتی در آب محلول هستند، به شدت قلیایی هستند، هر دو می توانند یون Na+ را فراهم کنند. این خواص باعث می شود که آنها به طور گسترده در صابون، نساجی، چاپ و رنگرزی، سفید کردن، کاغذ سازی، نفت تصفیه شده، متالورژی سایر صنایع شیمیایی و سایر بخش ها استفاده شوند.
صابون معمولی نمک سدیم اسیدهای چرب بالاتر است که عموماً از صابون سازی چربی ها و روغن ها تحت اثر مقدار کمی سود سوزآور ساخته می شود.
اگر اسیدهای چرب مستقیماً به عنوان مواد خام استفاده شوند، خاکستر سودا نیز می تواند به جای سود سوزآور برای ساخت صابون استفاده شود.
در صنایع چاپ و رنگرزی و نساجی، از لیمو برای از بین بردن چربی روی نخ پنبه و پشم نیز استفاده می شود. تولید الیاف مصنوعی نیز به سود سوزآور یا خاکستر سودا نیاز دارد.

این مطلب را هم بخوانید
از جمله مزایای استفاده از سود پرک نسبت به سود مایع

تهیه الیاف ویسکوز

برای تهیه الیاف ویسکوز، ابتدا از 18 تا 20 درصد سود سوزآور استفاده کنید. محلول (یا محلول خاکستر سودا) برای آغشته کردن سلولز برای تبدیل آن به سلولز قلیایی، سپس خشک می شود، پودر می شود، سولفونات با لیمو رقیق حل می شود تا ویسکوز به دست آید.

سود سوزآور برای نفت تصفیه شده استفاده می شود. برای حذف صمغ در بخش نفت، اسید سولفوریک غلیظ به طور کلی به کسر نفت اضافه می شود تا صمغ تبدیل به باقی مانده اسید و رسوب شود. پس از ترشی، نفت همچنان حاوی ناخالصی های اسیدی، فنل و اسید نفتنیک و اسید سولفوریک اضافی باید با محلول سود سوزآور شسته شود و سپس با آب شسته شود تا فرآورده های نفتی تصفیه شده به دست آید.

در صنعت کاغذ، تصفیه شیمیایی ابتدا مستلزم پختن مواد خام حاوی سلولز (مانند چوب) و مواد شیمیایی به خمیر کاغذ است. خمیرسازی به اصطلاح قلیایی از محلول سود سوزآور یا خاکستر سودا به عنوان مایع پخت و پز برای حذف لیگنین، کربوهیدرات ها و رزین ها استفاده می کند. مواد خام را خنثی می کند و اسیدهای آلی موجود در آنها را خنثی می کند و در نتیجه سلولز را جدا می کند.

شرکت پرک بندر امام
تولید کننده سود سوزآور

در صنعت متالورژی، مواد فعال موجود در سنگ معدن اغلب برای حذف ناخالصی‌های نامحلول به نمک‌های سدیم محلول تبدیل می‌شوند. اغلب لازم است خاکستر سودا (که یک شار نیز هست) اضافه شود و گاهی اوقات از سود سوزآور نیز در آلومینیوم استفاده می‌شود. فرآیند ذوب، خاکستر سودا و سود سوزآور در تهیه کرایولیت و تصفیه بوکسیت استفاده می‌شود. مثال دیگر زمانی است که تنگستن، کنسانتره و سودا را ذوب می‌کنند، ابتدا به تنگستات سدیم محلول برشته می‌شوند، سپس در معرض رسوب اسیدی، کم آبی، کاهش می‌یابند. و سایر فرآیندها برای بدست آوردن تنگستن پودری.

این مطلب را هم بخوانید
تولید کنندگان سود سوزآور

در صنایع شیمیایی، از سود سوزآور برای ساختن سدیم فلزی و آب الکترولیز شده استفاده می شود. تولید بسیاری از نمک های معدنی، به ویژه تهیه برخی نمک های سدیم (مانند بوراکس، سیلیکات سدیم، فسفات سدیم، دی کرومات سدیم، سولفیت سدیم و غیره) نیاز به سود سوزآور یا خاکستر سودا دارد. سود سوزآور یا خاکستر سودا در سنتز رنگها، داروها و مواد واسطه آلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× کارشناس فروش